torsdag den 2. september 2010

København

Kæresten har lånt min computer så har lige lånt en anden, men jeg skal til København i næste weekend og jeg tænkte på om der var noget som havde nogle gode ideer til butikker man skal besøge? altså strøget kender jeg, og kender mange gode steder, da jeg har boede der i 5 år men derfor kunne det jo godt være der var nogen som kunne give et god råd? :) Håber i vil hjælpe...

Har fået mit nye Hallo Kitty ur, og det bragte stor lykke hos mange af de
små piger i børnehaven.. hehe :) Men kan desværre ikke få vist det her, så må jeg lige gøre imorgen..


Og hvor fedt er det ikke lige at H&M har lavet et samarbejde med Lanvin som kommer i 200 butikker den 23 november, så kan være helt sikker på jeg bliver nødt til at til København der... :) Håber ikke det bliver for dyrt...

1 kommentar:

  1. Hej :-)
    Super blog! Har tilmeldt mig som fast læser. Måske du vil kigge forbi min?
    frkemma.blogspot.com :-)

    SvarSlet