mandag den 4. oktober 2010

Job

Syntes der sker rigtig mange ting i mit liv lige nu...
Vi har næsten købt hus, budet er givet så nu mangler vi bare at skrive under, håber jeg vi har gjort inden ugen er omme..

Så er det sådan at om under en mdr står jeg igen og har ikke noget job, og får desværre heller ingen penge så, så er ret presset på det område. Jeg er jo uddannet salgsassistent så det er lige nu sådan et job jeg søger, der er nemlig ikke rigtig noget indenfor det pædagogiske fag, da mange institutioner har ansættelsesstop, øv siger jeg bare.. Men hvis du kender en butik i Horsens, Kolding, Vejle, Skanderborg, Silkeborg eller Århus må du MEGET gerne sige til. Har her til aften siddet og skrevet 5 ansøgninger og har 8 jobs endnu jeg skal have søgt, men det tager lige et stykke tid at skrive, skal jo gøre mig bemærket på den gode måde :)

Havde en fantastisk dag men nogle af mine rigtig gode veninder og vi var inde og se på brudekjole og hun bliver bare så flot min veninde... :) Glæder mig så
meget til deres bryllup..


Source (panayotis)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar