tirsdag den 22. februar 2011

Alt godt fra...

Jeg har bare haft den mest fantastisk weekend!!!
Jeg troede jeg skulle hjem til familien i Sønderjylland og passe min niece men der tog mine veninder røven på mig for de havde lavet en polterabend for mig, da jeg skal giftes her den 5 marts og jeg glæder mig..
Det var bare en super god dag, vi spiste lidt mad sammen, og de har alle en gave med hvor der hører en historie med til som jeg skulle gætte, det var rigtig sjovt.. Om aftenene var vi til koncert med Michael Learns To Rock som holdte intimkoncert, det var bare super fedt..
Alt i alt en helt fantastisk dag :)







Jeg kom til at kigge lidt rundt ved etsy.com og det er jo altid farligt, har godt nok forelsket mig i mange ting, men det bliver først i april mdr der bliver råd til sådan noget, vi har nemlig lige købt brandeovn.. love it!!!


Det er simpelthen så varm inde i min stue at jeg snart ikke kan holde det ud, altså på den gode måde :) også må det være varmt da jeg normalt er en værre frosenpind :)







Men her er de lækre smykker jeg snakker om...

Black Onyx  and Oxidized Sterling Silver Ring - Made to Order - Blackout
Den koster 200 kr og kan købes her

Magpie Claws Necklace - made from recycled bullet casings
Koster ca. 180 kr og kan købes her


Silver Ring Tektite Natural Glass Black Ebony Artisan Raw Natural
Koster ca. 390 kr og er såååå flot og kan købes her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar