onsdag den 14. marts 2012

Hårmodel

Jeg var igår ved frisøren i hele 5 timer :) det var altså meget.. Men det var super hyggeligt og dejligt at blive forkælet så længe.

Det tog så lang tid fordi jeg skulle sidde hårmodel. Var meget spændt da det eneste jeg vidste var at jeg skulle have kort/kort page og at det skulle farves lyst.. Men er selv super glad for resultatet, meget anderledes end jeg nogensinde selv havde valgt men det behøves jo ikke være en dårlig ting :)

Det er lavet af de søde piger i Selectedhair



8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super fedt til dig :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det virkelig lækkert til dig, Tina! Det indrammer dit ansigt smukt! :)

    God fredag. ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er du da sød Ditte :)

    Også fantastisk fredag til dig :)

    SvarSlet
  4. WAUW!! SUPER godt hår til dig! :)

    SvarSlet
  5. Tusind tak :)

    Er også super glad for det...

    SvarSlet
  6. Ih, din blog var da blevet væk for mig, men nu har jeg heldigvis fundet den igen! :D
    Og må jeg lige have lov til at sige WAUW, hvor er dit 'nye' hår LÆKKERT!! :D

    SvarSlet