fredag den 27. august 2010

Meet & Jingle

Har godt nok prøvet mange forskellige neglelakke, alt fra de billige til Chanel og må sige at INGEN har været så gode som O.P.I, de er da bare fantastiske.. Så kan Essie godt gå hjem! Har nu aldrig forstået hvorfor de alle syntes Essie er så gode for det syntes jeg altså ikke...
O.P.I er total god at holde på, hvilket jeg syntes er vigtigt og især når man som mig ikke er så skide god til at ligge det pænt på :)

Men skal til min søster's 25 års fødselsdag imorgen så har fået negle på ( det gjorde vi i Berlin og har aldrig været så glade for nogle negle også gav vi endda kun 190 kr) Glæder mig til at drikke lidt imorgen, det er alt for lang tid siden jeg har gjort det..

Er de ikke fine? Også har jeg købt sådan en fin rød ring til kun 2 euro i Berlin

Denne neglelak har jeg lige nu på tæerne, og på ebay kan man købe den til næsten ingen penge
under 50 kr, det er da billigt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar