tirsdag den 10. august 2010

Vinterjakke

Kan allerede nu fornemme at jeg snart skal på jagt efter en vinterjakke, har prøvet at kigge efter en de steder jeg plejer at købe tøj, og der er bare slet ikke noget. Håber der kommer noget den næste måneds tid...

Var ude og løbe igår og er stadig ikke så god men løber normalt efter et begynderprogram jeg har så bare lige holdt en sommerferie pause på 2 mdr, så det var såå hårdt at komme igang igen, men denne gang løb jeg over 2 km og løb 5 min mere end jeg gjorde før pausen, så det var MEGET stort for mig... :) Men idag har jeg så ondt i min venstre hofte at jeg næsten ikke kan gå, det er så knap så fedt :( Men de kloge siger det bare skal løbes væk, så det må jeg da gøre.. :)
Denne er fra Ellos og koster 999 kr.

Denne jakke er fra Dorothy Perkins og koster ca. 430 kr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar