fredag den 23. september 2011

Beauty

Jeg har slet ikke fået vist jer nogle af mine morgen/aften rutiner når det gælder makeup fjerner..

Min kæreste har taget disse to ting med hjem til mig fra Paris og jeg blev fan med det samme.. Jeg er en af dem at hvis tingene tager lang tid så får jeg det ikke gjort.. Denne makeup-fjerner skulle være den helt store ting blandt modeller, ved ikke om det er rigtig men god er den... Den tager bare det hele også er den uden parfume og meget mild... Den var så billig, ca 85 kr for 500 ml, det var da billigt, den kan bare desværre ikke fåes i Danmark, må se om jeg ikke kan finde den på ebay for god det er den og en hel klar favorit til at fjerne makeup :)
Så er der cremen som er også bare er blevet en ny favorit, den er så lækker. Også MEGET mild og uden parfume og den kan heldigvis købes i Danmark selvom den koster over det dobbelt her, men den er nu stadig billig. 195 kr koster en herhjemme


Makeup-fjerneren hedder Bioderma crealine
Cremen hedder Embryolisse

1 kommentar:

  1. Jeg leder faktisk efter ny make up fjerner.
    Kunne være at man skulle prøve denne :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet