fredag den 9. september 2011

Nyt til ønskelisten

Jeg har lige været forbi h&m og det er som altid rigtig farligt...
Bliver jo alt for fristet.. Mange af tingene er faktisk ret klassiske og god til en basisgarderob, hvilket jeg prøver lige så stille at få bygget op nu, uden at det behøves at være dyre ting.

Men alle tingene er fra H&M, og koster under 300 kr, hvilket er win win.. Ved godt hvor jeg skal shoppe henne i næste mdr.





Hatten har jeg faktisk allerede købt, men kan ikke finde ud af om den lige er mig... Syntes den er super flot.. Syntes så ikke farven på dette billed er helt rigtigt, den er mere ligesom skoene...

2 kommentarer:

  1. Lækre ting, du har funder der. Har også været inde og lure lidt på H&M og tror også, jeg ender med at falde i en enkelt gang eller to :)

    God weekend!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hehe.. Tak Maria, ja det er svært ikke at blive fristet af alle de nye ting til efterårsgarderoben :)
    Og rigtig god weekend til dig, eller hvad der er tilbage af den :)
    /Tina

    SvarSlet