søndag den 6. november 2011

Dagens tip..

Jeg har svært ved at få tid til det hele lige i øjeblikket, især med en lille baby.. Det er lige med at finde ud af hvordan man får det hele gjort uden der er nogen eller noget som bliver glemt..

Men ville da lige vise sådan et lækkert halstørklæde jeg har købt som koster næsten ingen penge og som virker stort og lækkert .. Glæder mig til at modtage det.. og se om det er lige stort i virkeligheden :)


Det kan fåes lige her og koster kun omkring 60 kr, det er da et kup..

2 kommentarer:

  1. Hej Tina
    Du er vinderen af min giveaway (ringen fra Dear Robe) :)
    Vil du sende mig en mail på sothisseason@gmail.com med din adresse?

    Jeg er pt i Tyrkiet og kan ikke komme på min mail (meget irriterende!!), derfor skriver jeg til dig her. Jeg sender ringen på mandag hvor jeg er hjemme igen :)

    Mange hilsner
    Michelle
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Så fint :D Elsker store tørklæder!

    SvarSlet